Když si jdeme zařizovat novou telefonní linku, ať už jde o tu pevnou nebo jednoduše o novou SIM kartu do telefonu, většině z nás příliš nezáleží na tom, jaké budeme mít nakonec číslo. Přeci jen, všichni naši příbuzní a přátelé si jej stejně uloží do paměti svého telefonu, takže si jej nebudou muset pamatovat.
Přesto i dnes nabízí telefonní společnosti takzvaná zlatá čísla, která jsou mnohem lépe zapamatovatelná. Obvykle se skládají ze tří stejných čísel po sobě, nebo mají jednoduchou posloupnost, kterou si lehce zapamatujeme.
Samozřejmě se pak můžeme ptát, zda je tento produkt skutečně v dnešní době ještě nezbytný. Koneckonců, jak již bylo řečeno, dnes si prakticky nikdo nepamatuje ani telefonní čísla svých blízkých – zkrátka k tomu není důvod.
Avšak i přes tuto skutečnost je třeba říci, že tento produkt své zákazníky má. Nejedná se však o soukromé osoby, nýbrž o různé firmy, od těch největších po nejmenších. Ty totiž mají naopak zájem na tom, aby se jejich telefonní číslo dalo snadno zapamatovat.
Je totiž třeba vzít v úvahu, že jej slyšíme především v reklamě, nejčastěji v té rádiové. A zde ho opakují 2x až 3x. A my musíme být schopni za tu dobu si dané číslo zapamatovat. Proto musí být takové, aby nám to nedělalo problémy.
Na druhou stranu je pravdou, že za tuto službu se, stejně jako za jiné, platí. Pokud chcete mít speciální telefonní číslo, budete si zkrátka muset připlatit. Je tedy na dané firmě, aby si rozhodla, zda se jí vyplatí své peníze tímto způsobem investovat. O kolik se zvýší zisk? Jaká vlastně bude návratnost?
To vše je potřeba uvážit, než se pro tento krok rozhodneme. Avšak vzhledem k tomu, kolik firem i živnostníků do toho šlo, pak je jasné, že se to vyplatí. Přeci jen, o peníze zde jde až na prvním místě, a jejich špatná investice by rozhodně nebyla ideální.