Nákup zboží přes internet je stále běžnější činností dnešního moderního světa. Lidé se totiž nemusí ohlížet na otevírací dobu, mohou si nakoupit klidně ve dvě hodiny ráno. Navíc se nemusí strkat v tlačenicích, čímž se nákup stává velmi pohodlný a výběr navíc bývá mnohdy mnohem větší. O úspoře času nemluvě. Nevýhodou pak zůstává riziko, že narazíte na virtuálního podvodníka, že vám oblečení nebude přesně sedět a také nutnost platit dopravu. Přes web je možné koupit téměř všechno. Jednou z nejoblíbenějších kategorií je nákup módy – oblečení, bot a doplňků.
Využít lze z více možností dopravců, různých výdejen či zásilkoven. Každý tento způsob ovšem něco stojí, je tedy třeba počítat s výdaji navíc. Pokud tedy vámi zvolený e-shop neposkytuje dopravu zdarma při dosažení jisté částky nakupovaného zboží. Potom tato nevýhoda odpadá. Stejně tak, pokud budeme nakupovat u ověřených e-shopů. Skutečně nízké ceny nás mohou varovat, že něco nehraje, proto je třeba si před nákupem na takové stránce ověřit, zda se společnosti skutečně dá věřit. V mnohém nám mohou napovědět recenze na daný obchod, ačkoli ani toto není prostředek úplně spolehlivý. Mnohé společnosti si je totiž napíší samy nebo nechají napsat. Mezi ověřené patří například nákup oblečení a bot Promotextile, která nabízí široký sortiment kvalitního reklamního textilu.
Největším rizikem tak stále zůstává velikost. S tou by měly pomoct velikostní tabulky daného e-shopu, které ale nejsou univerzální. Pokud daná prodejna nabízí zboží od více výrobců, nemusí být velikost M stejná pro všechny kusy oblečení, na které zde narazíme. Každý výrobce by měl poskytnout internetové prodejně své vlastní naměřené rozměry, které by pak u zboží měly být uveřejněny. Stejně tak není vhodné spoléhat na to, že pokud nosím velikost M, musí mi oblečení označené touto velikostí vždycky padnout. Takže hlavní zásada zní: dobře měřte.